Nervositet

Godmorgon!
Sitter i soffan än så länge med en kopp kaffe för att bli lite pigg. Eller jag känner mig ganska pigg ändå:P lillan sover, och Tobias sitter lite vid datorn. Ska alldeles strax gå och duscha. 9.20 komme Lina och fixar håret på mig. Idag är det dopdags! Känns lite som jag ska gifta mig, så nervös är jag;) har säkert att göra med allt som ska fixas, hår, smink, kläder:P
Eloise följer planen iallafall. Hon vaknade halv 7 och ville äta, vilket kommer bli perfekt till nästa gång hon ska äta innan kyrkan. Och hon har bajsat!:) brabra, nu ska allt annat flyta på lika bra:)
Igår hade vi fuuuuuullt upp! Jag, Lina & Johanna gjorde 7 smörgåstårtor! Dog! Men de blev asfina och fyllningen smakade gott så det blir bra:)
Var och dukade i sockenstugan med. Blev så fint! Bilder på allt kommer efteråt:)
Nu är vi redo!


Kommentarer
Mathilda säger:

Jag hoppas ni får riktigt trevligt, ser fram emot att se bilder :)

2013-02-03 | 14:20:20
Bloggadress: http://forintearsanningenvacker.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback