Meeeen!

Jag är så dålig på det här nu känner jag. Ska bli bättre! den har ni inte hört förr eller??
 
Eloise sover för natten och jag tittar på en komedi på 6:an. "Snuten i varuhuset" tror jag den hette. Annars idag har jag sett mitt beroende-program; "Real housewives of Beverly Hills". Love it! Man fick se in i någons walk-in closet... Den hade man inte tackat nej till!
 
Så har jag även tränat, lagat mat och dammsugit här. OCh tagit handom bebis såklart! Jag var på crossen och pressade mig själv riktigt hårt, gyyyytt! Graviditetskilona är putsväck, men jag har ett par fåfängskilon som gärna får lämna min kropp;)
 
Vi har varit ute med vagnen med, men det är asdrygt med den här snön och snövallarna på trottoaren... Ja, jag har sagt det innan, men det kan inte sägas för många gånger; Snö, försvinn! Våren, kom! Och så ska det bli -20 i helgen, jippi.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback