Lölölördag!

God lördag!
Igår så far det fredag så här hemma var det stooorstädning, precis som vanligt:) Eloise sov igenom allting:P
Och senare på kvällen kom Jocce & Johanna för att äta pizza och kolla på Gladiatorerna. Eloise var lite gnällig igårkväll, jag tror hon tänkte: "Nu ni... ska jag skrämma er minsann!" Deras plutt ska ju ploppa ut i början av juni:)
Nej, men lillan var lite trött, det tog inte lång tid förrän hon somnade sen och sov hela kvällen. Och sov fram tills kl 8 idag, åt och ja...nu somnade hon igen:P Men jag är piggelin och stannar uppe med en kopp kaffe.
 
Annars så ska vi iväg till Ellans farmor idag. Taco-ätning och sen Melodifestivalen antar jag. Men.. Tyvärr måste jag säga (Och det gör ont i schlager-hjärtat) att Melodifestivalen blir sämre för varje år som går... Förra året fanns det bara 2 låtar som var bra, och om man bedömmer hur startlinjen ser ut iår, så känns det inte som om det kommer bli någon hit. Men vem vet? Förhoppningsvis blir jag överraskad:)
Jag gillade David Lindgrens låt förra veckan. Men det var också pga att han ger allt på framträdandet! Framträdandet är sjukt viktigt tycker jag. Typ Eric Saades Popular är väl egentligen lite...njaa.. Men han framträdande gör ju det så mycket bättre! Eller hur?
Och nu,, Ska jag göra mig iordning och ner på "stan";)
 
Kaffe i min termosmugg från Maxi som håller det varmt superlänge! Tips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback