Iväg

Har varit iväg typ hela dagen idagm det är därför ni saknat mig här;) Och när jag väl kom hem så passade jag på att träna medan Eloise sov.
Fick mycket köpt idag:) Bra köp med. Änvänt mina presentkort som jag fortfarande har kvar, plus att jag hittade lite på rea:)
Visar imorgon kanske vad det blev.
 
Och nu har ju bokrean börjat med! Bara jag som tycker det är ganska roligt?:) Synd att vi inte har någon bokhandel här i Älmhult... Jag och Eloise får väl kolla på böcker på Maxi.
Och så ringde de och sa att vår nya säng blir försenad ytterligare.. Skulle fått den idag, blev ändrat till torsdag och nu... 15 MARS!! Blä! Någon maskin hade gått sönder. Vi sover på våra gamla madrasser på golvet eftersom vi sålt vår sängstomme. Visst går det, men ändå..;) Längtar efter vår vrålsköna säääääng!
 
Godnatt!

Kommentarer
Mathilda säger:

Jag älskar bokrean! Försöker hejda mig själv bara eftersom jag inte har tid att läsa så mycket nu.

2013-02-27 | 08:08:12
Bloggadress: http://forintearsanningenvacker.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback