Fredag och Newbie

Hej!

Idag är det bästa dagen på hela veckan; fredag!:) Jag och Eloise steg upp kl 7.00 idag och hon var på solskenshumör:) Eller, jag steg upp, hon ville bara äta sen sova vidare:P
Medans hon sov hann jag träna och städa lägenheten, damma, dammsuga, torka golv i vanlig ordning. Nu doftar här citrus, mmm! Ja, Eloise sov ju nästan 5 timmar till efter matningen. Hon efter hon hade ätit skulle jag dammsuga, och... min lilla dotter somnar alltid när dammsugaren är på och vaknar när den stängs av, knasboll;)
 
Fick höra att mitt favoritmärke i barnkläder, Newbie, ska nu i år utöka till större storlekar! Underbart! Precis lagom när min prinsessa växer och blir större:) Upp till stl 98, AWESOME! Älskar, älskar, älskar Newbie:) Okej, jag ska tagga ner nu..
 
Snart ska vi även kolla på "Gladiatorerna" och äta grönsaker och dippa:) Godaste fredagsmyset enligt mig.
 

Kommentarer
Anonym säger:

Åå när ska dom göra de:) älskar med newbie men Minja är ju förstor för dom nu;(

Svar: Som jag fattade det som, så nu tidigt i vår:)) Exakt när vet jag inte:P Vilken storlek har hon nudå?:))
Ellinor Carlsson

2013-02-01 | 18:46:09
Nadja säger:

Okej får hålla lite utkik då:) hon har allt ifrån 80-92 brås helt å hållet på kläder, en del är gigantiska i storlek å en del är jätte små:/ svårt att handla kläder;)

2013-02-03 | 00:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback