Första skrattet

Idag så skrattade Eloise för första gången:) Det första riktiga skrattet. Underbart ljud, jag började nästan lipa när jag hörde det:') 
Det var när Tobias busade med henne, så sen var jag snabb med kameran och filmade. Synd att jag inte vet hur man lägger upp filmklipp här, men några som har mig på facebook har ju sett det där:)
 
Min underbara prinsessa<3

Annars denna lördag så har jag varit med svärmor på Revy. Den var ganska rolig faktiskt:) Tobias var då själv med Eloise i 2 timmar och det gick hur bra som helst. Hon har varit väldigt glad idag:)
 
Just nu sover hon för natten och jag ska också snart lägga mig. Imorgon ska vi till svärmor och käka söndagsmiddag, nom nom! Och ut och gå med vagnen:)
Ser fram emot de kommande veckorna:) På torsdag kommer vår nya säng, på lördag ska jag med mamma & pappa till Ullared, 8 mars fyller Tobias 25, och den 20 mars fyller jag 23:) Vad tiden går fort!
 
Kom ni ihåg att jag skrev förra året på Tobias födelsedag att "Undra vad vårt år som 24 och 22 kommer bjuda på?" ;)
2 dagar innan, 6 mars, plussade jag:) Så jag visste exakt vad året hade att bjuda på;)
 
Kärlek till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback