Dop 3 februari 2013

Hej!

Ni kan ju bara gissa hur skönt det är att sitta i soffan!:) Det har varit fullt upp hela dagen verkligen. Men allt har gått jättebra:)
Eloise var jättesnäll i kyrkan:) Det roliga var, att en till liten tjej skulle döpas. Eloise och hon var födda samma dag, 12/11. Och inte nog med det, ni vet ju att lillans fullständiga namn är Eloise Ida Linnéa. Denna tjej hette Ella Eva Linnéa. Ganska sjukt:P
Elise somnade i gudmors famn, men blev lite gnällig när prästen öste vatten på hennes huvud. Men jag tror det var för att prästen SA FEL NAMN!!! Han sa; "jag döper dig Eloise ELLA Linnéa". Haha, vi bara typ jaha? Öhh, du sa fel namn xD Men men, tur att det är namnet man skickade in till Skatteverket som gäller:P
 
Sen sov hon nästan hela tiden när vi åt och öppnade presenter:) TACK alla som var med och firade, och TACK för alla fina presenter!
Nu har jag inte så många bilder än, bara på dekoreringen som jag fotade igår:) Jag ska få dopbilder sen av de som fotade:) 
 
Men sålänge... Varsågoda!
 
det står "Eloise's dop, 3 februari 2013"
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback