3 månaders-vaccinering

Dagen är här..

Kl 14.00 är det dags för sprutor för lilla Eloise. Jag är så himla nervös! Jag ska ju vara där själv med henne, ingen Tobias som kan hjälpa till att trösta. Men det är mitt eget fel för han frågade om han skulle ta ledigt från jobbet förra veckan, men då var jag lite halvkaxig "Neeeeejdå, det går bra!"
Blä! Jag är så nervös hur det ska bli ikväll. Kommer hon få feber? Kommer hon gallskrika för hon har ont i benen? Stackars små bebisar, men det är ju ett nödvändigt ont, tyvärr
 
Alla hjärtansdag idag med. Har nästan glömts bort tycker jag. Fick en liten Allahjärtansdagpresent redan igår.
Och på lördag ska vi fira Tobbe som fyller år imorgon (som halva Sveriges befolkning typ;) Och då ska Tobias' mamma passa Eloise hela kvällen. Jag är nervös, haha! Barnfri en hel kväll, hur ska det gå??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback