12 veckor, 1 dag

Så gammal är Eloise:)

Tiden går snabbt, men ändå känns det som om hon varit här längre och förlossningen känns längre bort än så. Jag har glömt den smärtan och vill föda barn igen:)
Och utan smärtlindring igen, haha;) Nu känner jag att jag har press på mig nästa gång:P Har jag klarat en förlossning helt utan någon smärtlindring som helst, så måste jag ju klara nästa med:P Typiskt mig att vara en sådan tävlingsmänniska xD
 
Jaa, annars då? Det händer inte jättemycket här.. Eloise hade en dålig morgon med lite skrik, men nu har hon sovit i 2 timmar. Även bebisar får ha en dålig dag, även om man blir lite frustrerad när man försöker trösta och inget hjälper:(
 
Igår fick vi även Lina's matkasse igen. Den bjuder på biff enciladas, krispig sej och het jambalaya med kräftstjärtar. Ska göra första rättn imorgon, vi har fortfarande smörgåstårta kvar:P
Ooooch! Idag testade jag mina favoritbyxor, och de gick att knäppa utan något våld alls:):) Great! fast jag minns inte vilken storlek de var i.. Nu måste jag springa och kolla det bara... stl 34 var det. Inte illa va va va?? Skryter som sjutton känner jag, haha, men jag är själv impad hur bra kroppen faktiskt återhämtar sig efter en förlossning:P
Och till något helt annat. Pratade med svärmor lite... Hennes ex... är sjuk i huvudet. Han ringer varje dag, ringer ungarna på dolt nr, har ringt Tobias på dolt nr, småungarnas pappa har han ringt, och för 2 veckor sen började min mobil ringa me dett dolt nr (jag svarar aldrig dock om jag inte vet vem det är som ringer). Han är sjuk, hotat med det ena och det andra.
Därför ringer vi henne OFTA för att se att hon lever typ. Han ringde Tobias och sa att han ville träffa Eloise. ALDRIG!!!! Han har inget med henne att göra! Jag har aldrig gillat han, han är elak! Innan jag & Tobias träffades så fick Tobias, som då var 17 år, slänga ut han från huset för att han var störtfull och försökte strypa hans mamma... Medans alla Tobias' småbröder var på ovanvåningen. Konstigt att man inte gillar han. Hon skulle gjort sig av med det packet för längesedan. Jag hoppas bara han slutar snart.. det är synd om Marie att få stå ut med detta:( Det finns så många mer sjuka grejer han gjort, men det hade tagit mig flera veckor att skriva ner allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback