Tiden som flög iväg

Alltså.

Jag sitter (eller snarare satt) och läste igenom gamla blogginlägg och köm fram till en sak. Tiden flyger förbi! Ser gamla bilder på Eloise när hon är typ 2 månader. Det känns som igår. När hon var liten och man la henne i babygymmet och där låg hon och tittade och sprattlade. Nu så är babygymmet bortplockat för längesedan och hon ålar nu runt och gör kaos på golvet med sina leksaker och sin lekmatta. Hon sitter och pratar och säger "titta", "mamma" och "nej". Hon hytter lite med pekfingret precis som vi gör när vi säger "ajabajja" när hon ställer sig på knä mot soffbordet för att försöka komma åt den roliga julglaskulan som står där.
 
Hon ler åt mig med munnen full av tänder.
Hon är ingen bebis längre.. hon är ett barn.

Det gäller verkligen att ta vara på tiden.
 
 
Stora tjejen med klämma i håret till och med:))
 

Kommentarer
maja säger:

åååh vilken liten sötnos! helt bedårande! :)

2013-12-18 | 13:25:31
Matilda W säger:

Det är läskigt vad tiden går fort! Vet precis hur du känner, jag menar hallå vart tog min lille bebis vägen?

2013-12-22 | 22:56:19
Ssndra säger:

Och kaos med sin moster gör hon också ;)

2013-12-26 | 23:57:56
Bloggadress: http://lovlilett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback