Juletider

Jamen, det var ju hemskt vad aktiv jag var här! Eller?

Får först och främst tacka för pepp-kommentarerna i förra inlägget, även om det var ett tag sedan de skrevs:)
 
Jag håller på att plugga. Eller ja, inte just nu, för nu skriver jag här. Matteprov på onsdag. Jag..är nervös! BAJS-matte!
Jag förstår inte alls! Jag kan the basics, ni vet typ g-uppgifterna. Så fort det blir vg-mvg-uppgifter så börjar den här damen drifta ut i rymden och se ut som ett frågetecken. Detta gör mig nervös samtidigt som jag försöker peppa mig själv att klarar jag g-uppgifterna bra så borde jag ju få godkänt.. right? 
 
Och här tjatar jag som vanligt om pluggning! Jag lovar att bli bättre snart! Och jag hoppas även att ni om ett år eller 2 får läsa en sjuksköterskestudents blogg!
 
God jul så länge :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback