Zumba

Jo, det här med att träna..

Som ni vet så älskar jag att träna. Men att hålla på hemma, crosstrainer, powerwalk, löpning och den där 30 days shred som jag börjat med blir lite trist i längden. Det blir lätt att man skjuter upp det; "Njaaa, tar det imorgon".
 
Så.. Jag och Lina har anmält oss till Zumba! Här i Diö! Sjukt! Och i och med att zumban hålls här i lilla lilla Diö så är det sjuuukt billigt med, 250:- för 10 gånger. Så den 8 september börjar det och 10 söndagar framåt. Det ska bli jättekul att testa, jag har aldrig kört zumba innan. Sen så ska det bli gött att ha ett träningspass INPLANERAT varje vecka:P Jag vet inte, men det känns bättre då:P
 
Men jag fortsätter med mina pw:s och löpturer iallafall, för det går riktigt bra nu! Sist sprang jag 7 km på 43 min. Godkänt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback