Vinterkläder

Jag har funderat mycket på vad Eloise ska ha på sig i vinter. Fleeceoverall? Täckoverall? Ja, det blir nog båda:) Täckoverall köpte jag en jättefin och tänkte att den klara eventuellt bus i snön också:) En fleece är nog en bra back-up.. Hon ska även få ett par jackor för hösten. Nästa fråga är vilken storlek? Jag tog en storlek 80 på overallen jag köpte. Det var den största som fanns kvar. Visst, det finns nog en risk att den inte passar hela vintern, men runt mars iår började vi ändå med tunnare overall så det ska nog gå ändå:P Annars köper vi en till helt enkelt.
 
Och skooooor! Vilken storlek kommer hon ha? När börjar hon gå och vad krävs då? Frågorna är många, men jag köpte ett par skor hon iallafall kan ha i vagnen, jättesöta uggs;) Jag var tvungen!
 
Från Kappahl, rosa med små vita stjärnor :)
 
 Också från Kappahl:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback