Tisdagen som sprang förbi

Hej! Sitter och kollar på "Days of our lives" i vanlig ordning här, japp:)

Igår var en riktig myspys-dag. Jag och Eloise åkte till Älmhult och hem till Lina och hämtade upp henne, sen stack vi till IKEA och käkade och handlade lite blommor och jag en ram till vår fotoförstoring bl.a. Sen gick vi i byn en massa i affärerna. Jag hittade en täckjacka till Eloise faktiskt, till vintern. Och en mössa. Perfa! Sen en liten jumpsuit bara för att den var så söt, haha...typiskt mig;)
 
Lilla jumpsuiten...
 ...med volang på rumpen:D
 
 
Sen följde Lina med hem och stannade hela kvällen så vi kunde kolla på "Svenska Hollywoddfruar" tillsammans. Det, chips, dippa, godis och cola gjorde den perfekta tisdagskvällen, mmm.
 
Åh!

Inatt däremot har jag sovit som en kratta.. Och idag har jag sådan sjuk magonda så, blä! Kanske godiset? Haha, nej men jag vet inte.. springer på toan stup i kvarten iallafall, myyys! 
 
Over and out. Ni vill nog inte höra mer toa-snack, och jag slipper gärna prata om det;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback