Tisdag

Pust! Äntligen sitter man ner! Det har varit fullt ös hela dagen!
Imorse kl 10 var det upprop på Haganässkolan, jag ska läsa upp Matte B där på Komvux. Tanken är att jag ska försöka läsa vidare till sjuksköterska vid senare tillfälle, men vi börjar med att läsa upp de ämnen jag fattas. 
 
När jag gick i skolan så var jag rätt duktig. Jag gick frisör på gymnasiet som hade rätt så höga intagningspoäng och första året hade jag också bra betyg. Men sen blev jag sjuk, och sen andra året träffades jag & Tobias;) Och oj vad mycket roligare det var att vara hemma hos han än i skolan:P Det är sånt man ångrar nu:P Aja, tur att det går läsa upp de ämnen man fick IG i.. i detta fall matte B och samhällskunskap:P Samhällskunskapen läser jag på distans nu och har bara några veckor kvar :) Sen behöver jag läsa Naturkunskap B för att komma in på ssk. Eller.. visste ni att det inte heter matte A, B osv? Det heter typ matte 1a, 2a, 2b o blääää. Krångligare tyckte jag det var iallafall:)
 
Men men:) Nu ska vi fixa detta tycker jag! Känner mig ganska pepp nu:D
 
Lina var snäll och passade Eloise idag<3 sen åkte vi till Maxi och sen skjutsade jag henne till tåget. Hon skulle till Väla den lyckosten! Och när jag kom hem så kom jag på att jag glömt köpa lingon..... Och jag ville INTE köra igen. Så jag funderade på att gå till Liatorp.. och samtidigt smsade Johanna och frågade om vi skulle gå en sväng, så jag frågade om hon ville hänga med dit då:P Det ångrade hon sen, 1,2 mil blev det:D Men jag tyckte det var skönt:D
 
Och nu sitter jag i sängen och tänker inte göra alltför mycket resten av dagen:) Låter rätt gött va?
 
Min busunge! <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback