Till en liten flicka

Mamma har shoppat till dig, Eloise!

H&M har fått in jättefina kläder till små flickor. Höstkläder blev det. I storlek 80! Min stora tös. Hon har ju i och för sig bara precis påbörjat storlek 74, men jag tänkte att detta ska hon väl kunna ha när hon fyllt 1...om 2 1/2 månad!!!! Jag döööör vad tiden går snabbt!
Iallafall så blev detta inhandlat den här gången:
 
Stickad tunika
Hihi, hur sött var inte detta då?:)
 
 
Ja, som ni ser så blir det mycket leopardmönstrat om mamma får bestämma. Hon kommer bli så fin! Höstkläder är så himla mysigt!
 
Nu ska jag göra mig iordning. Idag ska jag och Eloise in till Älmhult och träffa Lina!:) Åhh, mysdag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback