Svenska Hollywoodfruar och rester

"SVENSKA HOLLYWOODFRUAR"! 

Någon mer än jag som är taggad??? Jag älskar alla "fruar" på TV:) "The real housewives of Beverly Hills", "The real housewives of New Jersey" för att bara nämna några. Sveriges vaersion kan ju inte riiiiiktigt mäta sig med de draman som pågår i de amerikanska, men vad gör det när de har Maria Montazami? Just det.
 
Jag har precis ätit en supersen middag! Så blir det ibland. Det blev rester från igår. Herrn i huset hade önskat panbiff med lök, sås och potatis och så fick det bli;) Nästa gång jag väljer så blir det risonisallad med vitlöksstekt halloumi, mmmm:)
 
 
Och nu blir det snart chips och dippa tillsammans med fruarna!:D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback