Morgon

Alltså.. Jag hade sååå svårt att somna igår! Jag la mig jättetidigt, innan kl 22 liksom. Tänkte att "Nu ska jag äntligen sova ut." Och såklart kan man inte sova. Helt omöjligt... Ett tag testade jag till och med att gå ut och lägga mig i soffan för jag tänkte att det kanske är för varmt i sovrummet. Men nä..
Sist jag kollade på klockan så var den 1, blää! Men! Jag vaknade ändå innan 7 idag och känner mig pigg! Tösen har inte ens vaknat än så jag sitter här med morgonkaffet och chillar;)
 
 
 
Snart får hon iallafall vakna och äta. Sen blir det en PW med svärmorsan och efter det blir det lite 30 days shred level 2. Såååå jobbigt dedär..testa!
 
Nu hör jag lillan ligga och bubbla inne på sitt rum:D Dags för frukost för oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback