Kväääll..

Onsdag kväll.
Gör ingenting just nu. Skönt typ.
Har varit iväg på Matten idag.. Matematik 2a heter det som jag ska läsa:P Ovant att sätta sig i skolbänken igen, men det gick bra! Det kom tillbaka rätt kvickt, allafall så gick de första 10 uppgifterna bra. Jag förstod bättre känns det som. Smartare med åren kanske? Njaa, snarare att nu skärpte man sig och koncentrerade sig eftersom man nu visste att man läser till något viktigt, inte som i gymnasiet då det var såååå mycket roligare att snacka med kompisarna. Eller vad säger ni, Maja & Isabell?;)
 
Men ja, efter det så var det kvickt inom affären och handla mjölk och Marabou Black, såå sugen på det! Sen hem och vinka av svärmor som haft farmor-tid med Eloise, och sen köra till Hässleholm och äta middag hos mamma och pappa:) Pappa rensar bland mina gamla grejer så vi fann en gammal dagbok från när jag var 10 år;) Jag hatade typ alla och var så glad att jag skulle dela best friends-halsband med Malin B;) Sicka problem man hade då:P Tänk vad bra man hade det.. inga problem alls. Nu har man en massa som snurrar runt i hjärnan.. Men det löser sig.. får vi hoppas;)
 
Nu är vi som sagt hemma. Bebis sover och jag & Tobias kollar på Stalkers. Sjuka människor finns det.
 
Mormor & Morfar-mys! Morfars snusdosor kan vara de roligaste leksaker som finns;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback