Godmorgon hej!

Hej! Måndag!

Senaste dagarna har varit full galopp! I lördags hade vi vår inplanerade inflyttningsfest. På dagen fixade vi och lämnade Eloise hos sin mormor & morfar och sen på eftermiddagen började allla komma:) Och Lina hjälpte mig med salladen och potatisen till grillningen, tack!
Vi fick massa fina grejer, vinhyllan fylldes;) Och det blev jättelyckat! Hade såååååå himla roligt! Vi dansade så mycket att jag har träningsvärk i vaderna, haha:P
 
Igår vaknade jag redan kl 7 och var jättepigg! Då var det dags att städa....haha, inte lika roligt men skönt att få det gjort:) Vid elva kom min älskade dotter hem, som jag saknade henne<3 Men hon hade haft det jättebra hos mommo & moffar och hon hade varit så snäll:)
 
Så tack alla inblandade för i lördags:) Såå trevligt!
 
Nu är det måndag igen och allvaret börjar igen= plugg!
 
 Enda bilden jag tog i lördags;) Bra där!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback