Bröllopsklänning

Vad är en av höjdpunkterna med att planera bröllop?

Klänningprovandet såklart!

Jag tog med mig ena tränan, Lina och for upp till Växjö en dag i somras och testade. Alltså bara tänk, säga vad man vill ha och testa vilken man vill. Jag vill testa en gång till i Malmö med min andra tärna, min syster Sandra, innan jag bestämmer mig helt. Men faktum är att jag hittade vad jag tror är min drömklänning i Växjö.
Men det här händer bara en gång (förhoppningsvis) så jag vill testa så mycket jag kan!
 
Jag kommer inte visa er min eventuella klänning. Däremot visar jag en annan fin som var 3:e favorit;)
 
 
Och jag ska såklart ha hela kittet; slöja och tiara! ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback