Blooooggg!

Haha, jag har hela 2 besökare;)

Jag får väl skylla mig själv:P När jag var gravid hade jag ca 48-50 besökare per dag, få försöka jobba upp det igen!
 
Denna söndagen går i fixeriets tecken. Vi har typ knappt hängt upp några tavlor, bara där det redan fanns spikar! Så jag tog saken i egna händer och har fixat lite:) Vi har äntligen fått upp Eloises sänghimmel med så hennes rum är klart nu:D Måste bara hitta en fin matta... Nilder får ni sen för lilla tösen sover därinne nu. Men ni får lite tjuvkoll på lite detaljer i huset nu, sen kommer stora rundvisningen sen:D Nu måste allt bli klart, för på lördag, ja då är det inflyttningsfest!
 
 
 
Sessans tapet :)

Som sagt ska jag visa hela rummet sen, mina kära 2 läsare;) Men tills tjejen vaknar så ställer jag mig vid spisen och lagar mat till henne:) Torsk med risoni och sås:) Har verkligen fastnat för det här att laga egen barnmat, så roligt! Men hon får såklart burkmat också;) Jag är ingen såndär viktigpetter morsa som "aaaaaaaaaldrig skulle ge sin bebis burkmat!" Pfff!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback