Walking down the aisle

Jag har tänkt mycket på det ögonblicket på bröllopet när man går ner till altaret. Och på vilken låt man ska ha! Jag är inte så jättesugen på att ha den klassiska bröllopsmarschen, och Tobias tyckte inte heller det. Varför göra som alla andra?:) Jag gillar att vara lite annorlunda.
 
Det finns dock många fina låtar.. En annan klassiker som är jättefin är ju Canon i D, men den tycker jag också är för vanlig. har en favorit som det lutar väldigt mycket åt, men såklart tänker jag inte säga vilken, tråkigt va?;) Syrran fick höra och den fick tummen upp av henne och Tobias :D
 
Men vi får ju se, det är ju trots allt 14 månader kvar;) Men det är bra att göra/planera mycket i god tid :)
 
Men! Ni får gärna tipsa mig om den låt NI tycker är den vackraste som finns :)

Kommentarer
Matilda W säger:

Alltså jag börjar tro att det är mitt bröllop du planera! Typ allt du skrivit är nästan precis som jag tänkt mig att mitt framtida bröllop ska vara. :P

Svar: Haha, vad sjukt:P Rätt smidigt med, för då planerar jag ditt också;) Nu behöver ni bara sätta datum;D
Ellinor Carlsson

2013-04-27 | 21:48:20
Jossan säger:

Heej!
Haha ganska kul att du skrek Canon i D för det var den låten jag och min man hade till vårt bröllop :) Sedan hade vi en annan vacker låt när vi gick ut som jag inte minns namnet på, tror dock det var butterfly waltz av Brian Crain. Kan inte lyssna nu för han en sovande minigris här ;) Det är bra att ni har tid på er att planera. Jag fixade det mesta i sista minuten och det var inte så roligt vill jag lova haha :) Men det var en fin dag! Hoppas att även ni får en undebar dag när det väl är dags. Kram

Svar: Den är ju så fin, Canon :) Det känns faktiskt skönt att vara ute i god tid, att ta allt i godan ro och kunna lösa det mesta så snabbt som möjligt:)Tack!:) Nu längtar man bara ;) Kram!
Ellinor Carlsson

2013-04-29 | 20:21:03
Bloggadress: http://mammatillwinston.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback