Träningsflyt

Söndag. Både en skön och tråkig dag. När man gick i skola hade man söndagsångest för att en ny skolvecka väntade, och det har suttit i lite sen dess trots att mitt jobb inte är ett måndag-fredagsjobb och trots att jag nu är mammaledig. Fast lite bättre känns det ju;)
 
Jag har iallafall idag handlat, tvättat, gjort puréer och tränat.
Jag har ett bra träningsflyt nu (peppar, peppar..). Både igår och idag körde jag 62 minuter på crossen plus min 10 weeks. 5 fulla veckor har jag kört nu:) Mer än hälften:D
 
Däremot borde jag bli duktigare med promenader nu när vädret är så vårigt och fint... Meeeeen, det är det här med dessa urtråkiga rundor i Älmhult utan skog. I vackra Diö blir det förhoppningsvis bättre:) Skogsrundan förbi sjön är något jag saknar som ska bli så mysigt att powerwalka igen:)
 
Men nu önskar jag er en trevlig söndagskväll:) Hoppas er helg varit bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback