Torsdag morning

Åh, gårdagen bara flög förbi!

Glömde att jag inte ens skrivit något här;) Jag gjorde till exempel klart min Squat Challange igår! 250 st! Jag klarade det! Så stolt att jag inte fuskade en enda gång:) Ska fortsätta med knäböj varje dag, men "bara" 100 per dag. Det är ju easypeasy nu.
Och medans Eloise sov sin förmiddagslur så gjorde jag egen musli som jag så länge tänkt göra men inte riktigt fått tummarna ur. Varför inte? Det var såååå enkelt! Och så gott! Tobias gillade det också, så nu blir det hemmagjort hädanefter:) Säkert bättre för magen med.
 
 
Har förresten blivit duktig med att använda crosstrainern igen. 30 min i tisdags och en timme igår. Tar nog ett pass ikväll med bara för att haha;)
 
Och ännu ett förresten som irriterade mig så mycket igår.. Jag fick ju ett presentkort från H&M när jag fyllde år. På baksidan på kortet står det "Skrapa rutan för att få din online-kod", gjorde det och hittade jättemycket fint på onlineshoppen.. Gick inte fylla i koden? Nähä, googlar väl lite då, hittar på H&M:s infosida; "Presentkort går inte att använda via katalog eller online." Men grattis, varför har ni en online-kod då? Så frustrerande! H&M lever kvar på stenåldern, både på det och deras leveranstider. Ibland får man vänta 2-3 månader på en vara. Tackar.
Tur att vi ska till Växjö på lördag;)
 
Med detta säger jag; Glad torsdag!
 

Kommentarer
Mathilda säger:

H&M gör mig galen, hur sjutton kan dom ha så långa leveranstider :S

Svar: Eller hur! Ibland blir man galen:P Som på Gina Tricot kan man beställa något på tisdagen för man vill ha det till helgen, men det vågar man inte med H&M nästan:P
Ellinor Carlsson

2013-04-18 | 10:08:01
Bloggadress: http://forintearsanningenvacker.blogspot.se/
Nadja säger:

Beställde från hm förra veckan å tog bara tre dagar sen va det levererat;) lite kryss i taket;)

Svar: Ja, ibland förvånar de en och är snabba:P Dock störigt de gånger de delar upp varorna.. lite kommer samma vecka, det andra en månad senare:( Men men, man kommer ju ändå fortsätta handla därifrån :)
Ellinor Carlsson

2013-04-18 | 20:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback