Tooooorrsssss

Jag vet inte vad jag tänkte skriva egentligen.... Jag är såååå virrig! Blä!
Jag är godissugen, men vem kan äta godis med gott samvete nu? Jag är trött, men för rastlös för att ta en tupplur. Jag vet inte vad jag vill. det är en sån dag: Jag vet inte-dag.
Tror att jag ska ta ett pass på crosstrainern. Eller tror o tror, det ska jag, kör varannan dag ju. Körde en timme i tisdags, men idag blir det nog bara 45 minuter. Måste till Apoteket sen, men jag har inte kommit ur myskläderna. 
Oh well. Det löser väl sig förhoppningsvis.
 
Jag sitter också och filar på nästa veckas matschema.. Snälla, kan inte ni komma med förslag på god och gärna billig mat då vi försöker spara en massa pengar till roligheter. TIIIIIIIPS!!! Måste innehålla kött då min sambo inte tycker det är mat om det inte är kött i.
 
Appropå att spara pengar. Jag har blivit asduktig på det. Shoppar inte lika mycket, så denna månaden har jag en bra slant som hamnar i sparandet. En klapp på axeln till mig.
 
I brist på annat så får ni en fin bild på mig och Eloisen som matchade igår<3
 
 
P.S! detta inlägg skulle publicerats kl 13, glömmde trycka publicera... sa ju att jag var virrig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback