Sover som en kratta

Åh, vad är det med mig??? Jag har sovit så dååååligt typ 4 nätter i rad!
Vaknar och är alldeles genomsvettig, aldrig varit det innan.. Vaknar och kan inte somna om, och inatt vaknade jag och hade såååå ont i magen så att jag trodde att jag skulle avlida litegrann. Inte kul! Konstant trött. Hällt i mig både kaffe och en kopp grönt te för koffeinets skull.. Inte så värst pigg för det. Blir så sjukt grinig när jag är trött!
 
Förresten så fick jag tillbaka provsvaren från blodprovet jag tog förra fredagen. Det har förbättrats! Ligger precis på gränsen till normalfunktion nu, så nu ville de inte ta fler prover förrän om ett halvår, så det bådar ju mycket gott att denna struma ska försvinna av sig självt.
Blev däremot meddelad att de vill göra en ultraljudsundersökning på min hals, bara för att ha koll att allt ser bra ut.
Lite komiskt eftersom jag sa till Tobias förra veckan att jag längtade tills nästa gång vi ska på ultraljud...fast det var ju inte riktigt detta jag menade;)
 
 
Och idag ska vi träffa min och Eloises favorit! Att dra Lina i håret är favoritsysselsättningen! Eloises då, inte min.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback