Planering

Tack för alla grattis! :)

Såklart har vi börjat planera lite, bestämma saker som ska planeras i tid. Vi har bestämt färgtema; vitt, guld och inslag av lila. Blir nog kanon! 
Vi har bokat Stenbrohults Kyrka den 12 juli och lokalen vi ska vara i efteråt.
Jag har bestämt mig för 2 tärnor som jag frågat och som tackat ja. Tobias är dock inte klara med sina marsalker än, han vet inte om han ska ha 2 eller 3.
Toastmasters har vi utsett. Eller ja, de erbjöd sig, men bättre hade vi nog inte kunnat få:D
Värdpar är tilltänkt men inte tillfrågade än.
Fotografen är tilltänkt men inte frågad, eller? Sandra? Fixat?;)
Bruduppsättning fixad. Eller ja, planerad;)
En solist i kyrkan har vi en i åtanke som vi tänkt fråga om hon vill.
 
Och sen så har vi pratat såklart om mat och allt detdär. Vi måste även se hur det ser ut i lokalen så vi kan planera dekoration och underhållning därefter:)
Och i sommar ska jag ner till Malmö och prova brudklänningar:) Är inte det varje flickas dröm?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback