Onepiece

Idag bestämde jag och Tobias oss att vi ville nog ta en tur till Växjö. Så vi packade in bebis, vagn och oss själva i bilen och körde upp dit. På H&M fick jag äääääntligen använda mitt presentkort och hittade massa fina kläder till Eloise och en bikini till mig. Visar det senare.
Dock blev jag än en gång irriterad på H&M.. Fick hem rabattkuponger. Jättebra OM man fick använda dem! de började gälla på måndag  och vara tills nästa söndag.. Bara i butik. Kul för oss som har 6 mil till närmsta H&M, suuuuuuuck på dem alltså:P
 
Annars så kollade vi in vigselringar.. Köpte ingen, vi har ju gott om tid, men vet kaaaanske vad jag vill ha för en;D
Vi hade iallafall en mysig dag däruppe i storstan, men nu är vi hemma och myser och ska inte göra ett dyft ikväll:)
Eloise har ingått myslördags-läge med sin superfina onepiece!
 
Ska lätt köpa den i en stl sörre sen:) Chillaren som inte sitter still hos en längre;D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback