Nya skor

Efter virrighet och otur så har jag ÄNTLIGEN hämtat ut mitt paket från Din Sko med mina nya boooooots :P
I fredags var jag på Maxi, kom hem, hämtade posten där jag fått en avi om att mitt paket fanns att hämta ut på Maxi. Eftersom jag inte då hann (orkade) åka till Maxi igen så tänkte jag att jag tar det på lördag innan vi ska iväg.
 
Igår när vi körde, så körde vi inom Maxi för att tanka och att hämta paketet. Hade kunnat gått om jag inte tagit med mig fakturan istället för avin;) Ååååh, och vi som skulle till mormor & morfar hann inte hem och hämta avin.
 
Men idag så äntligen! Tittade jättenoga så jag fick rätt lapp och begav mig:) Och så passade jag på att handla ingredienser så jag kan göra egen spagetti & köttfärssås-puré till lillfisen:)
 
Och mina skor? De är skitsnygga! SÅ nöjd:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback