Konfirmation

Idag ska vi på Tobias' brors konfirmation. På dopet var Eloise jättesnäll i kyrkan och sov mest, men nu ska vi sitta där en längre stund, får se vad hon säger:) Hon gillar ju när det händer grejer, så att sitta i mamma eller pappas knä blir kanske tråkigt;)
 
Igår var mamma och pappa här:) Vi åt kinamat, kollade på "Let's Dance" och åt godis. Såååå mätt var jag! De busade med Eloise, och hon var nöjd och jätteglad hela kvällen!
 
Jaaa och annars idag så har jag kört min ten weeks. Och min squats challange. Är på typ dag 26 och gjorde 225 squats. Det är inte så jobbigt, mest tråkigt nu. Men snart har jag klarat det:D Så stolt över mig själv att jag verkligen hållt det! Och Ten weeks får vi ju se, men hittills har jag imorgon kört 4 hela veckor utan att fuska, alltså tränat varje dag!:D Gutt gutt!
 
Meeeen. Vi hörs väl sen, over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback