Jaha?

Jo, jag säger det igen; jag ska bli bättre på det här;) Ska även öppna upp mig lite senare om vad som pågått senaste tiden. Men det tar vi som sagt senare!
 
Igår fick Eloise 5 månadersvaccin. Hon var såååå duktig! Sa inte ett ljud på första sprutan, satt och flinade med nappen i munnen. Andra var lite värre, där blev hon lite ledsen, men det gick över ganska snabbt när jag tröstade henne.
Hon väger nu 7485 g och är 63,5 cm lång. Följer kurvan perfekt! Men tänk att hon väger över 7 kg nu...det går verkligen fort.
Hon fick ingen reakton på sprutan förutom pyttelite feber, men hon var precis som vanligt, glad, pigg och pratglad.
Och hon sover nu, har ännu inte vaknat för morgonen. Och då är det ju typiskt att jag vaknat innan och sitter här suck;) Så är det alltid, vill tvunget sova vidare när hon vaknar först, och vaknar tidigt och kan inte somna om när hon sover länge.
 
Från babysimmet i måndags <3 Så populärt!

Kommentarer
Mathilda säger:

Så mysigt det ser ut! Jag ser så fram emot babysim :)

Svar: Det är verkligen jättemysigt! :) Eloise verkar ju uppskatta det väldigt mycket med:)
Ellinor Carlsson

2013-04-10 | 12:03:24
Bloggadress: http://forintearsanningenvacker.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback