Gråa måndag

Skriver i ett senare inlägg vad som hittills planerats med bröllopet, sen får ni vara beredda på att jag kommer tjata om detta en tid;)
 
Ja, annars går vi in på en ny vecka. Ny vecka för mitt ten weeks program, 5:e veckan:) När denna är klar har jag gjort hälften:D Och dag 28 på squatsen, alltså vilodag. Sen bara 2 dagar kvar! Och hörrni! Jag märker jätteskillnad på rumpan måste jag säga! Men sen kan det ju vara för ten weeks med plus min crosstraining men ändå:)
 
Kör träningen ikväll, nu i förmiddags var det långpromenad på över 1 timme med barnvagnen:) Och nu är det snart babysim. Och snart måste lilla tjejen äta så hon orkar dyka idag:D Ska bli spännande. Hon blir nog ledsen dock.. 
 
Shit, känns som detta inlägget blir jätterörigt, men jag gör ungefär 100 saker samtidigt! Fb, sms, o hela köret!
 
Ja men vi hör sen då!:P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback