Godnatt

Måndagkväll.

Bebis sover för natten och jag är redo att lägga mig i sängen och läsa lite och kanske lite Candy Crush?
Var ute och sprang innan:) Första turen på över 1 år, inte sprungit sen jag fick reda på at jag var gravid. Och det gick väldigt bra! Har ju förberett mig på crosstrainern;) 7 km kämpade jag mig till. Minus-sidan är att det inte finns någon bra skogsrunda här i närheten.. En liten runda, så den fick jag springa 2 gånger, plus en runda bland betongen, såå.
Men iallafall.
Fräsch blir man iallafall;)
 
 
Babysim idag med och Eloise fick dyka:) Såå duktig, min lilla tjej!<3 Dock sov hon inte så länge på förmiddagen som hon brukar, så när de var i bubbelpoolen i slutet gäspade hon och såg nästan ut som om hon skulle somna på plats. Behöver jag säga att hon sov som en stock när vi kom hem?
 
Tröttfia<3

Men nu checkar även jag ut och säger godnatt till alla er därute.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback