Ärtpuré

Eloise har testat ärtpuré!
 
 
 
 
Och.. Hon verkade minsann gilla det:) Gapade efter skeden;) Hon har accepterat det mesta förutom morot. Jag ska i veckan testa på majs, men jag har hört att de kan bli hårda i magen så jag är lite nervös;) Ska även testa broccoli och blomkål inom en snar framtid med. Sen ska jag köpa burpuréer i affären som hon ska testa. Flr jag ska variera hemmagjort med köpt. Så hon inte blir överkänslig mot något som kan finnas i köpt. Så ser jag det lite; ju mer man daltar med dem, desto fler allergier kan det bli. Och ju mer man håller dem borta från folk, desto sämre immunförsvar får dem.
Vi var ute i julruschen med Eloise när hon inte ens var en månad. Hon har haft feber en enda gång och det var förra månaden, och febern gick över på en dag utan att jag behövde ge alvedon. Så nojja inte för mycket! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback