Allmänt

Måndag idag. Näst sista dagen i april sen är det minsann maj månad:D Galet! :)
1:a maj förra året hade jag gått mina 12 fulla veckor då risken för missfall minskar, det var liksom världens milstolpe då och jag och Tobias längtade efter den dagen när vi fått vårt plus:) Och 4 maj är det 1 år sedan vi såg  Eloise på ultraljud för första gången! Vårt första ultraljud någonsin! Det går inte att beskriva hur häftigt det är, det måste upplevas. Tror hon var typ 6 cm lång då, är det inte sjukt?
 
Annars denna måndag så har vi varit uppe sedan 7.30. Lite mör idag är man, Eloise har nuförtiden fått in riktig snits och fart med att vända sig från rygg till mage... Även i sängen! Vet inte om hon gör det i sömnen, men 3 gånger i natt har vi fått gå upp och lägga henne på rygg, för hon blir jätteledsen när hon är på mage! Lustigt detdära. Men hon somnade iallafall direkt igen när man lagt tillbaka henne på rygg.
 
Och hennes lilla tand.. Jättevass!:( Hon verkar inte själv besvärad, men jag är löjlig och tycker det känns jätteläskigt.. Hon är nog lite gnälligare än vanligt, men men, det brukar ju vara så:) Och vi överlever nog alla tre;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback