Akta Graco Discovery Walker Sleeping Beauty

Igår så beställde vi äntligen en gåstol till vår dotter.

Det är jag som varit kräsen;) Den måste passa min smak, haha! Eftersom Eloise inte kan säga vad hon vill ha:P Jag hittade en, som såklart hade utgått från sortimentet så..blä! Men till slut hitatde jag en jättefin, och då kommer man ju till nästa fråga; Är den bra? Är den säker?
 
Jag läste lite recensioner om den, och jag läste bara gott om den. Så nu väntar vi på ett stort paket:) Och hoppas den blir populär. I huset senare blir det nog kanon då det är mycket mer öppna ytor där:) Längtar!
 
Denna blev det;
 
Så Nöjd!

Tobias tyckte också den var jättefin, men han är lite sån...Tänk om nästa barn blir en pojke? Och jag kontrar med; Det kan bli en tjej till faktiskt;) Men sen kollade vi runt lite.. Han tyckte själv de mer neutrala var tråkiga..mest svarta tyckte jag.
Iallafall så har vi en tjej nu och hon får rosa:)

Kommentarer
Anonym säger:

Fräter pojkars hud bort av rosa prylar?

2013-04-04 | 12:24:25
Bloggadress: http://lovlilett.blogg.se
Elli säger:

Haha, fråga Tobias, lilla Sandra;)

2013-04-04 | 14:06:16
Bloggadress: http://prideandsensibility.blogg.se
Nadja säger:

Vi hade en likdan fast grön till Minja ja tyckte den va jätte bra;) så ni har gjort ett bra köp:) å den är säker;)

Svar: Vad skönt att höra!:) Känns himla bra när någon annan haft den och varit nöjd;D
Ellinor Carlsson

2013-04-04 | 20:24:11
Matilda säger:

Liam fick en gåstol i julklapp, han fattar verkligen inte att han ska gå med den, utan sitter där och leker så snällt med leksakerna. :P haha

Svar: Haha, goa lille killen:D
Ellinor Carlsson

2013-04-05 | 15:06:23
Zoe säger:

Var har du köpt denna?.
Vill ha en rosa

2014-12-16 | 17:36:49
Bloggadress: http://DiEmprezz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback