2 månader kvar!

Wihoo! Om exakt 2 månader är det satt att vi får tillgång till huset! Flytt! Ska bli roligt, spännande och allt dedär. Det är ju inte riktigt själva flytten man ser fram emot, utan när allt börjar komma iordning. Jag fasar över alla lådor och möbler som ska kånkas ner för dessa trappor.. USCH!
Alla vi känner ligger risigt till för vi behöver nog en massa hjälp;)
 
Och jag komemr nu i veckan eller nästa vecka rensa ut en massa skit här och sälja saker som aldrig används, Redan sålt lite och det känns bra att bli av med saker och tjäna en liten slant:) Är med på en köp/sälj-sida på facebook. Ganska bra skit dedär grupperna!
 
Sommar sommar, nu vill jag bara ha sommar:) I vårt hus, faaaaab!
 
Och nu undrar jag när Eloise tänker vakna upp från sin förmiddagslur?
 

Kommentarer
Mathilda säger:

Håller också på att sälja lite grejer, vart kommer alla saker ifrån! Skönt med mer plats är det i alla fall :)

Svar: Men eller hur! Rensade 2 garderober igår, fy vad skit man har;) Otroligt skönt när det är rensat iallafall:D
Ellinor Carlsson

2013-04-24 | 15:47:55
Bloggadress: http://forintearsanningenvacker.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback